forum sens życia

Jolita
06.04.2008 19:30:48

Posty: 2935 #95726
Codzienna konsumpcja ketchupu ma niezwykle dobroczynny wpływ na kondycję serca, twierdzą naukowcy fińscy, którzy odkryli, że popularny dodatek do dań bardzo skutecznie niszczy tzw. "zły cholesterol", czyli szkodliwe lipoproteiny o niskiej gęstości (LDL).

Podczas eksperymentu przeprowadzonego przez badaczy z uniwersytetu w Oulo, ochotników proszono o dodawanie niewielkich ilości ketchupu do wszystkich posiłków lub picie soku pomidorowego i w ciągu zaledwie 3 tygodni stwierdzono u nich znaczący spadek LDL we krwi. Zdaniem ekspertów, wzbogacenie diety w dania zawierające sok pomidorowy lub ketchup pozwala zmniejszyć ryzyko zawałów serca oraz wylewów.

Źródło/autorstwo: PAP/r.k.
Dawniej ludzie wiedzieli mało, ale to "mało" poruszało do głębi ich serca. Dzisiaj ludzie wiedzą wiele, ale to "wiele" porusza ich tylko powierzchownie i karykaturalnie.
Zobacz ten wpis w wątku
Aby pisać na forum musisz się zalogować !!!
rss · kontakt · załóż własne forum · korzystasz z forum? wesprzyj projekt!